Tuesday, October 21, 2008

Wartawan Malaysiakini letak jawatan, mengaku bertanggungjawab


KUALA LUMPUR: Wartawan portal Malaysiakini, Wong Choon Mei yang menulis mengenai laporan berhubung manifesto yang kononnya dikeluarkan Datuk Seri Najib Razak, Ahad lalu, hari ini meletakkan jawatan. Dalam kenyataan yang disiarkan oleh Malaysiakini jam 11.13 pagi ini, Wong berkata: "Ia kesalahan saya dan saya bersedia mengambil tanggungjawab penuh terhadap laporan itu dan meletakkan jawatan."
Dipetik dari Berita Harian Online

4 comments:

Anonymous said...

It is a responsible act for this journalist from malaysiakini to resign for publishing something without determining the truth. Hey how about those jokers from Utusan? They have less balls than her?

vicky said...

She had learned a very expensive lesson. So it's very clear that don't play play with any unclear statements or else....end up worse than her.

rayliew said...

Memang sudah biasa pihak yang bersalah akan mencari orang untuk disalahkan dan diambil tindakan..begitulah yang berlaku dalam KES ini. MALAYSIAKINI menolak segala kesalahan kepada WONG..tetapi penerbitnya yang membenarkan isu ini disiarkan dalam MALAYSIAKINI..SALAH SIAPA???

Rebak Anyut said...

agreed....but what about those joker from harakkah,, suara ADIL,,,,think they alos ve' no balls... haha...kuikuikui