Thursday, October 23, 2008

EGO MP WANGSA MAJU - PKR MEMBAKAR DIRINYA SENDIRI ...

oleh: Mat Sirat

MP Wangsa Maju- PKR telah memulakan percikan api pertikaman lidah yang membawa kepada aksi-aksi biadap ahli-ahli parlimen dalam dewan yang mulia ini.
Beliau yang kononnya ingin menjadi hero pembangkang hari ini di parlimen dengan mempersoalkan peranan kerajaan dalam merealisasikan pembiayaan majlis makan malam antara pihak kerajaan dan juga majlis peguam negara.
.
Benar, kata orang-orang tua kita dahulu, "kuman di seberang laut nampak tetapi gajah di hadapan mata pun tak nampak".
.
MP Padang Rengas - BN (Menteri) membawa ahli-ahli dewan yang mulia dengan mengimbau perbezaan yang bijaksana mengaitkan majlis yang seumpamanya (yang pernah diadakan) sejak beberapa tahun lamanya kebelakangan ini. Perkataan 'buta' yang diujarkan beliau adalah semata-mata kiasan perwatakan 'buat-buat tak faham' dan bukannya kenyataan yang mengejek kekurangan fizikal MP Wangsa Maju - PKR.
.
MAT SIRAT - MP WANGSA MAJU - PKR SEMEMANGNYA BERUPAYA MENJANA AKSI-AKSI BIADAP SEHINGGA MEMBAWA KEPADA PENGGANTUNGAN MP BUKIT GELUGOR - DAP, SEHINGGAKAN KETUA PEMBANGKANG MP PERMATANG PAUH - PKR BEGITU MALU DI ATAS PERLAKUAN BIADAP ANAK-ANAK BUAHNYA YANG BELIAU SENDIRI TERLEPAS PANDANG UNTUK MENANGANINYA ...

1 comment:

rayliew said...

Kali ini MP PKR pula yang bertindap BIADAP, AIYOYO mana boleh lagi ANWAR boleh control dia punya orang lagi... orang dia pun belajar dari DAP... jadi siapa bos yang sebenar dalam PAKATAN RAKYAT...