Thursday, October 23, 2008

KAIN SIAPAKAH INI?

oleh: Mat Sirat

MP Rompin - BN mengujarkan ahli-ahli parlimen terutamanya MP Wangsa Maju - PKR agar sentiasa menjalankan tanggungjawab kepada 54,509 pengundi berdaftar (setakat Dis 2008) dan juga bukan pengundi SPR di Wangsa Maju dan bukannya bermain 'retorik politik' yang sungguh memualkan.
.
MP Wangsa Maju - PKR kononnya ingin mengajukan agar MP Rompin - BN menjalankan tugas beliau dalam UMNO mahupun BN tanpa menjaga tepi kain Pakatan Rakyat.
.
Sedap-sedap je cakap...
.
Rumah Terbuka Aidilfitri di Wangsa Maju pun belum jadi kenyataan namun ada pula soalan tentang komisyen helikopter RM 86.0 juta yang berlegar-legar di ruang udara sidang dewan yang mulis ini.
.
MAT SIRAT - RAKYAT WANGSA MAJU YANG LEBIH MAKLUM...

1 comment:

rayliew said...

JANGAN JAGA TEPI KAIN ORANG.. utamakanlah tugasan kawasan sendiri dulu sebelum pergi mengurus urusan kawasan orang lain. Namun dalam konteks masyarakat zaman moden ini yang tiada batasan, wakil rakyat hendaklah memberi perkhidmatan kepada semua masyarakat termasuk pengundi, bukan pengundi, warga asing yang bekerja di negara kita. Kita tidak dapat berpegang kepada ideologi lama yang tidak selaras dengan perkembangan zaman yang begitu cepat sekali... Ramai pengundi juga tidak menetap di kawasan mengundi lagi...