Wednesday, January 14, 2009

HIDUP USTAZ HADI TAK AMAN KERANA BANYAK BERBOHONG

Oleh: Pemikir

Pemimpin PAS secara senyap-senyap seperti ular menyusup di kalangan pengundi-pengundi menabur fitnah dan pembohongan terhadap Kerajaan BN yang benar-benar memperjuangkan hasrat rakyat Terengganu. Mereka ini menabur berita-berita buruk dan pembohongan semata-mata kerana faktor politik sempit dan jika tidak didedahkan akan merugikan rakyat Terengganu.

Perangai orang PAS ini pun serupa di mana-mana jua sama ada di Kelantan, Kedah, Perak, Selangor dan Johor. Mereka ini mengaku Islam tetapi banyak melanggar cara-cara Islam. Demi berpolitik mereka sanggup menipu, memutar belit, mereka-reka cerita dan segala-galanya.

Di antara pemimpin PAS yang pakar membuat pembohongan serta suka menyesatkan pemikiran warga Islam adalah MP Marang (Terengganu). Beliau adalah profesional dalam bidang putar alam sehingga warga Terengganu mudah percaya dengan kata-kata manis penuh dengan racun. Yang memilukan, kanak-kanak pun boleh percaya kepada putar belit Ustaz Hadi Awang.

Semasa menjadi MB Terengganu dahulu, beliau membohongi rakyat kononnya Kerajaan BN membuat perjanjian-perjanjian palsu dan juga menyimpan wang ehsan dalam Jabatan. Setelah disiasat didapati semua dakwaan beliau ini salah belaka dan tidak berlaku.

Pengundi-pengundi perlu ingat bahawa MP mereka ini banyak dosanya yang sekiranya ditimbang sebesar matahari. Eloklah Ustaz Hadi hentikan niat dan tindakan buruk ini supaya beliau dapat duduk aman dan damai dari sekarang.

No comments: