Monday, July 28, 2008

SERANGAN KAWAN ANWAR BERMULA

Oleh Big Dog

Pemimpin kewangan awam peringkat antarabangsa kini mula tampil mengesa agar segala tindakan keatas Mantan Timbalan Perdana Menteri dan banduan salah guna kuasa Anwar Ibrahim digugurkan.

Yang nyatanya, krisis ekonomi dunia hari ini berpunca dengan harga minyak yang dilambungkan secara berstruktur, oleh penyangak pedagang minyak hadapan dengan kerjasama Yahudi Neo Conservative yang memang pun menjadi pendukung New World Order, terutama setelah Soviet Union dan blok kommunism runtuh pada awal 1990an.

Dekad lepas telah menyaksikan penyangak matawang antarabangsa cuba mengawal melalui ’serangan’ atas pasaran modal beberapa negara, termasuk Asia Tenggara dan UK.

Kenapa pemimpin pemimpin dunia ini begitu berkeras ingin mempertahankan Anwar, walaupun belum betul betul dibukti atau bebaskan, melalui proses undang undang secara komprehensif, mengenai tuduhan meliwat Saiful Bukhari Azlan (yang mana memang adalah jenayah dalam Perlembagaan Malaysia)?

Apakah dalam persimpangan dan ambang krisis ekonomi peringkat global yang dijangkakan tidak berapa lama lagi, pemimpin tertutama kewangan awam peringkat antarabangsa begitu kuat memberikan tumpuan pada Anwar memberi indikasi sesuatu, seperti peranan Anwar (langsung atau tidak) dalam konspirasi dalam agenda Neo Conservative dan Yahudi antaranbangsa menjahamkan ekonomi dunia dan penjajahan New World Order melalui ekonomi bermula?

Setakat ini, dalam pentas Malaysia sahaja, Anwar telah gagal menyakinkan secara logik bagaimana beliau boleh memberikan kelegaan kepada penguna Malaysia jika diberikan kuasa.

No comments: