Wednesday, March 25, 2009

DAP ADALAH ANTI RAJA-RAJA MELAYU. DAP BERCITA-CITA WUJUDKAN REPUBLIK MALAYSIA

Oleh: Pemikir
Anwar Ibrahim mengatakan beliau bersedia untuk mengembalikan kuasa kepada Raja-Raja Melayu. Beliau kini cuba mempengaruhi orang-orang Melayu bahawa dia adalah pejuang untuk Raja-Raja.
Pembaca-pembaca politik perlu tahu bahawa Anwar Ibrahim ini masih bercita-cita untuk maenjadi Perdana Menteri selagi ada umur. Beliau tidak takut kepada sesiapa pun lagi termasuk pada Allah untuk menipu, memfitnah, mengutuk pemimpin-pemimpin Melayu sekarang. Senyap-senyap beliau menggunakan orang-orang Cina dan India dan parti-parti politik pembangkang untuk mengutuk Raja-Raja Melayu.
Dalam ceramah-ceramah di Bukit Gantang, Anwar Ibrahim menunjukkan bahawa beliau adalah orang Melayu yang betul-betul berjuang untuk orang Melayu. Sangat menghairankan bahawa Anwar Ibrahim seperti sesumpah mudah tukar warna ikut situasi dan kondisi.Orang seperti ini hanya terdapat di kalangan puak Yahudi sahaja.
Sekiranya beliau dilantik menjadi PM, beliau seperti British dulu akan membuat sesuatu yang drastik yang tidak terfikir oleh kita. Anwar akan menyokong Raja-Raja tetapi Raja-Raja baru yang dipilih oleh beliau sendiri melalui cara-cara halus yang dipakai oleh British di Malaya dahulu.
Awaslah dengan gelagat dan agenda beliau untuk menjadi PM. Sebagai seorang yang mempunyai penyakit peribadi yang susah diatasi hingga kini, dia adalah orang yang tidak layak langsung untuk menjadi pemimpin malah eloklah dikurung sahaja.
Pemerhati berpendapat bahawa Anwar Ibrahim ini adalah orang yang menjadi dalang kepada apa yang negatif berlaku di Malaysia termasuklah memecahbelahkan orang Melayu dan ketegangan hubungan Melayu dan bukan Melayu.

No comments: