Thursday, November 12, 2009

LEBUH RAYA BARU TANGKAK - SEGAMAT MUNGKIN SIAP SEBELUM 2012? - TERIMA KASIH KEPADA BN, MB JOHOR, MP LEDANG, SEGAMAT DAN LABIS

Oleh : Pemikir MM


Pengundi-pengundi di Parlimen Ledang dan Segamat sentiasa bersyukur kepada kerajaan Barisan Nasional yang sentiasa prihatin kepada rakyat setempat khususnya dan negara amnya. Dalam hubungan ini rakyat kawasan di Parlimen Ledang, Segamat dan Labis sedang menikmati pembangunan pesat secara fizikal yang telah menambah-baikkan taraf hidup tiap lapisan rakyat.

Adalah difahamkan bahawa lebuh raya baru Tangkak – Segamat (Johor) sentiasa dalam proses kerja Jabatan Kerja Raya Segamat. Kerajaan faham akan betapa pentingnya lebuh raya ini. Perkara ini juga adalah dalam perhatian pejabat Menteri Besar Johor yang sama-sama merancang untuk lebuh raya ini dizahirkan sebelum 2012.

Pemerhati mengalu-alukan kerajaan BN, juga pejabat MB Johor dan ahli-ahli Parlimen Tenggara, Ledang dan Segamat yang berusaha untuk mencapai matlamat yang pragmatik ini. Semoga dengan adanya lebuh raya baru ini, ekonomi setempat akan bercambah termasuklah bidang pelancongan, pertanian dan lain-lain lagi.

No comments: