Thursday, March 3, 2011

DUN Merlimau

Congratulations To Wira Merlimau For Getting Involved In Spreading Positive Messages To All Readers Interested in the by election of DUN Merlimau. For information, I know the candidate very well and he is full of commitment, if elected, to serve the people of Merlimau, in particular, and the Rakyat Of Melaka based on the One Malaysia concept.

Please vote Roslan as your Wakil Rakyat For Merlimau.

1. Mengapa anda menawarkan diri untuk menjadi jambatan antara rakyat dan Kerajaan di Merlimau?

Berbakti kepada penduduk di Merlimau. Akan cuba melaksanakan tanggungjawab dan tugas sebagai wakil rakyat seperti yang pernah dilakukan oleh Allahyarham bapa sebelum ini.

2. Sekiranya anda dipilih sebagai DUN Merlimau, apakah keutamaan anda?
Merlimau terus memerlukan lebih banyak pembangunan. Saya akan tepati keperluan-keperluan setempat. Saya berterima kasih YAB Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri, kerana memberi kepercayaan kepada saya sebagai calon di DUN Merlimau.

3. Bagaimana peluang RON untuk berjaya dalam pilihan raya kecil ini?
Peluang adalah cerah dan yakin semua lapisan masyarakat di belakang BN. Masyarakat tahu hanya Kerajaan BN yang boleh memberi perkhidmatan terbaik untuk mereka. Penampilan serta bantuan jentera diketuai oleh Ketua Menteri Melaka, akan memberi peluang terbaik kepada calon.

4. Ikrar Calon Barisan Nasional
Akan merealisasikan tanggungjawab kepada rakyat di Merlimau. Akan membawa suara rakyat Merlimau ke DUN demi kesejahteraan rakyat.

5. Apa tanggapan orang terhadapRON ?
Ia adalah calon yang masih muda, Mempunyai asas-asas pengalaman, Masih bertenaga dan sihat, Bersedia bekerja, membantu rakyat

Daripada,
Panel Pemikir, MM

No comments: